30 października 2016

Forgive me for my wrongs, I have just begun

Hej,
Niedziela.

Mimo wszystko dzisiejszy dzień był zupełnie inny, bo jutro nie idę do szkoły, dlatego też nawet nie ruszyłam torby. Z tego wynika, że to wszystko co związane ze szkołą będę musiała zrobić jutro, a jest tego dosyć sporo. No cóż za to dziś miałam długi weekend.

Skończyłam trzeci sezon Dextera
Nie dawno pisałam o czym jest cały serial, więc też nie będę się powtarzała. Ten sezon jakoś specjalnie mi nie przypadł do gustu, ale mimo wszystko trzymał poziom. Zaczęłam już czwarty i myślę, że ten dużo lepiej się zapowiada.

Nawet odczułam dodatkową godzinę snu. Poszłam spać jak zawsze, gdy mam wolne, a wstałam godzinę później. Szczerze mówiąc miło by było mieć takie przedłużenie snu w ciągu roboczego tygodnia. Chociaż z drugiej strony byłoby to trochę mylące, a w niedzielny poranek raczej na nic ważnego się nie zaśpi.

Już jutro Halloween! Sama może nie będę chodzić po mieście, ani jakoś szczególnie się przebierać nie będę, ale małe wyjście nie byłoby złe. Oprócz tego wycięta dynia już dziś się u mnie paliła. 

Obecnie pozostało mi już tylko się umyć. W ciągu dnia czytałam książkę, byłam na dworze, oglądałam seriale: Dextera i nowy odcinek Jane the Virgin. Myślę, że nawet fajnie byłoby zrobić chociaż część zadań, tak abym jutro miała wolniejszy dzień. W sumie zobaczę co w końcu zrobię, zależy od tego czy dalej będę miała chęć i czy będę miała czas.
grafika food

2 komentarze:

  1. jaki serial planujesz zacząć po dexterze? :)

    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.