19 października 2016

Flooded Rolex at the Grammy awards

Hej,
Środa.
Dzisiaj w sumie mogłabym nie iść do szkoły, miałam trzy lekcje, matematykę i dwa prawa. Poza tym pomiędzy nimi dwa okienka i po nich kolejne dwa i religia, na których już nie byłam. Fajnie było wrócić do domu o czternastej. Oprócz tego, że akurat padało i nie miałam dzisiaj za dobrego humoru. Po prostu jakoś tak, dzisiejszy dzień nie jest mój.

Nie mam dzisiaj za dużo do powiedzenia, po prostu była środa i prawie minęła środa.

No nic, zobaczyłam dwa odcinki Dextera, jeden z zeszłego tygodnia How to get away with Murder i przeczytałam jakiś rozdział książki. I to by było na tyle.
Obecnie pozostało mi już tylko spakować się, nauczyć na rachunkowość i będę mogła kontynuować książkę bądź też zrobić coś innego. Na razie tego jeszcze nie wiem. Później umyje się, rozłożę łóżko i będę mogła iść spać.
grafika cat, animal, and cute

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.