28 sierpnia 2017

Could you love me more, just a little, just a little

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.
Ostatni tydzień wakacji. Chociaż w tym roku praktycznie nie miałam takiego typowego wolnego. Cały czas było coś, tak że jestem jeszcze bardziej zmęczona i to zarówno fizycznie jak i psychicznie. No cóż. Mogę powiedzieć, że spotkało mnie dużo fajnych i przyjemnych rzeczy, ale były też te trochę gorsze. Ale nie chcę i nie lubię za dużo narzekać czy też użalać się nad sobą bo z tego i tak nie wyniknie nic dobrego. Warto patrzeć pozytywnie.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, później albo kontynuuję film albo przeczytam rozdział książki. A potem już tylko sen, po tym jak dzisiaj spałam o wiele za mało to dzisiaj chcę się wyspać.
Grafika użytkownika sündos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.