3 sierpnia 2017

You, you

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj w sumie spałam nie za długo, ale to też dlatego, że poprzedniego dnia wstawałam strasznie szybko, a nie położyłam się specjalnie wcześnie, bo to już było dzisiaj.

Szczerze mówiąc nie robiłam za dużo, siedziałam w domu, zobaczyłam z dwa odcinki serialu, byłam w sklepie i trochę pojeździłam autem. Jak najbardziej widzę siebie za kierownicą, w przyszłości bardzo chętnie będę mogła prowadzić, jakoś lubię mieć kontrolę nad wszystkim.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko i będę mogła iść spać. Jutro razem z koleżanką odprawiamy nasze osiemnastki. Czyli też za szybko spać nie pójdę.
grafika summer, water, and blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.