5 sierpnia 2017

You can be the right, who

Hej,
Sobota.

Wczorajsza impreza była naprawdę udana, trochę stresowałyśmy się z koleżanką, bo w końcu to nasza wspólna osiemnastka. Ale tak czy inaczej chyba każdemu się podobało, a przynajmniej nikt nie narzekał. Było fajnie, ale dobrze, że już skończyłam z tymi moimi urodzinami.

Dzisiaj dosyć długo spałam, w sumie to większość dnia byłam w domu, sprzątałam i robiłam ogólnie to co zazwyczaj robię w soboty.

Obecnie pozostało mi już tylko rozłożyć łóżko, umyć się, posiedzieć trochę i mogę iść spać.
grafika girl, summer, and hair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.