22 sierpnia 2017

Not gonna last

Hej,
Wtorek.

Kolejny dzień. A dzisiaj nie sprawdziłam jak tam status mojego prawa jazdy. Czuję, że mimo wszystko będzie ono gotowe szybciej niż te całe pełne dwa tygodnie. A przynajmniej tak bym chciała.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Nic więcej nie mam zamiaru robić. Tylko wanna i łóżko. Tak czy inaczej sporo dzisiaj robiłam. W ogóle w ostatnim czasie non stop jestem zajęta. A niby mam wakacje. No cóż sporo razy już mówiłam, że czekam na ten czas, aż serio wszystko się ułoży i uspokoi.
grafika art, colors, and blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.