25 sierpnia 2017

I win it back

Hej,
Piątek.

Dzisiaj wstałam znacznie szybciej niż w ostatnich dniach. Można powiedzieć, że nawet o pięć godzin szybciej bo aż o piątej rano.

Dziś też dostałam swoje świadectwo zdania egzaminu zawodowego. Chociaż dalej moim zdaniem zadania z tego arkusza były znacznie trudniejsze niż te z poprzednich lat. No cóż, nigdy nie będzie dokładności co do kompetencji, jedynie jak już to po tym co się wie i umie zrobić. Tak czy inaczej jestem z siebie zadowolona, a najbardziej z 92 procentów z części praktycznej. Najważniejsze, że zdałam i wszyscy moi najbliżsi koledzy razem ze mną.

Poza tym minął tydzień od mojego egzaminu z prawa jazdy. Wychodzi na to, że wszystko pomału się układa. Liczę wkrótce na ten spokój emocjonalny.

Obecnie już znowu jest dosyć późno, za chwilę umyję się, przeczytam jakiś rozdział, posiedzę z winem i pójdę spać. Bo mimo wszystko cały dzień byłam na nogach.
grafika home, light, and candle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.