24 sierpnia 2017

I'm burning up, I'm going down

Hej,
Czwartek.

Kolejny dzień minął.

Już jutro będę miała moje wyniki z pierwszego egzaminu zawodowego. Jestem zdania że raczej zdałam, jedynie ciekawi mnie na ile procent. Chociaż muszę przyznać, że nie były one aż takie proste, ani teoretyczny ani praktyczny. Liczę na to, że mimo wszystko dobrze mi poszło i będę miała się czym pochwalić.

Obecnie już się umyłam i zrobiłam wszystko co musiałam. Poczekam aż wyschną mi włosy i będę mogła się kłaść. Bo jutro znowu szybko wstaję.
grafika paris, coffee, and france

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.