29 sierpnia 2017

Overcomplicate when it's simple, when it's simple, when it's simple

Hej,
Wtorek.
Ostatnie dni wakacji.

Chociaż ja do szkoły wracam dopiero w październiku, a wcale nie jestem na studiach. Po prostu we wrześniu będę miała praktyki zawodowe prawdopodobnie w przedsiębiorstwie w którym miałam staż w lipcu. Czyli od razu pójdę na moje piętro do moich pań koleżanek. A niech ktoś spróbuje mnie przenieść gdziekolwiek. Mam nadzieję, że wszystko będzie po mojej myśli.

Skończyłam trzeci sezon The Suits. Ten serial jest fajny i warty uwagi, jednakże na razie chyba nie chciałabym oglądać go drugi raz. Mimo wszystko gdyby wcale mi się nie podobał to po prostu przerwałabym jego oglądanie, a tak nie jest. Zwyczajnie ostatnio nie miałam dla niego za dużo czasu.

Obecnie dopiero co wróciłam do domu, za chwilę umyję się i pójdę spać.
grafika bathroom, home, and house

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.