19 sierpnia 2017

I really need you

Hej,
Sobota.

Szczerze mówiąc dalej trzyma mnie ten egzamin z prawa jazdy. Po prostu z tego powodu wewnętrznie jestem zadowolona. Ale ten rok na prawdę jest trudny i wcale nie zapowiada się, że będzie łatwiej. Tak jak już wspominałam w grudniu w czasie świąt jak położę się w łóżku z herbatą - mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku i dobrze zakończę ten rok.

A dzisiaj w sumie robiłam to co zazwyczaj w soboty. Sprzątałam, odkurzałam, zrobiłam obiad, byłam na dworze.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, przeczytać przynajmniej rozdział książki i będę mogła iść spać.
grafika couple, muslim, and Relationship

2 komentarze:

  1. Mam nadzieje ze dotrwasz do końca roku i wszystko Ci się ułoży :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam swoją przygodę :)
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.