31 sierpnia 2017

Goodbye August

Hej,
Czwartek.
Ostatni dzień sierpnia.

Od wczoraj mam prawo jazdy, dlatego też dzisiaj pierwszy raz jeździłam autem całkowicie legalnie. Jak na razie muszę do końca wyczuć auto i skupić się na tym, że inni kierujący są czasami niczym szarańcza. No to tak zrobiłam obiad, wyprasowałam rzeczy, byłam w kilku sklepach, zrobiłam domowe hot dogi i byłam na spacerze. Tak mniej więcej wyglądał mój dzisiejszy dzień.

Obecnie już się umyłam i za chwilę pójdę spać, bo jutro wstaję szybciej. Bo idę na pogrzeb mamy od koleżanki. A co później to się zobaczy.
Znalezione obrazy dla zapytania goodbye august

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.