20 sierpnia 2017

I really need your love right now

Hej,
Niedziela.
Koniec kolejnego tygodnia wakacji.

W ostatnich dniach przynajmniej była ta jedna pozytywna rzecz, a właściwie zdarzenie - ponownie wracam do mojego pozytywnego egzaminu z prawa jazdy. Na prawdę przez najbliższy miesiąc będę o tym mówić.

Jutro już idę do starostwa, aby drukowali mi już ten mój kawałek uprawnień. Strasznie czekam na to, aż sama będę mogła pojechać gdzieś autem całkowicie legalnie. Jakoś nie spodziewałam się tego wszystkiego tak szybko. Ale z drugiej strony to dobrze. Szybko chciałam tej dorosłości, teraz jestem u jej progu i nie wiem czy do końca jestem gotowa na ten krok.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może jeszcze trochę posiedzę, ale opłacałoby się iść szybciej do łóżka z racji tego, że jutro wstaję dosyć wcześnie.
grafika rose, flowers, and strawberry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.