21 sierpnia 2017

I'm fading fast

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Byłam dzisiaj w starostwie powiatowym zapłacić za wydanie prawa jazdy. Obecnie pozostało mi już tylko poczekać do dwóch tygodni, aż mój upragniony plastik będzie już gotowy. No jakby to było jakbym nie wspomniała o moim egzaminie z prawa jazdy. Dalej to przeżywam i będę przeżywać, aż wygadam się wszystkim moim znajomym, aż sami będą mnie mieć dość. Chociaż jak na razie temat prawka jest na czasie i z każdym można o tym porozmawiać.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, przeczytać rozdział książki lub zobaczyć przynajmniej połowę najnowszego odcinka Gry o tron. A potem będę mogła iść spać. Jutro też zamierzam wstać szybciej, bo mimo wszystko dzisiejszy dzień miałam o wiele dłuższy.
grafika food, fruit, and coconut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.