30 sierpnia 2017

So tell me now

Hej,
Środa.

Dzisiaj byłam w starostwie odebrać moje prawo jazdy. Dla niego wstałam już o ósmej, a normalnie spałabym jeszcze z dwie godziny. Co zresztą jutro sobie odbiję. A przy tym też dzisiaj byłam cały dzień na nogach, aż mam dość wszystkiego.

Skończyłam oglądać Ponad wszystko.
I szczerze mówiąc jakoś bardzo nie spodobał mi się ten film. Sam temat nie był wcale zły, ale z wykonaniem i ostatecznym scenariuszem było już gorzej. W sumie to oglądałam ten film tylko dla widoków i dlatego, że lubię kończyć to co zaczęłam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, posiedzieć trochę i mogę się kłaść.
grafika drink, summer, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.