27 sierpnia 2017

When I found myself in the middle, in the middle, in the middle

Hej,
Niedziela.

No cóż filmu dzisiaj nie udało mi się dokończyć. Może następnym razem kiedy będę miała więcej czasu dla siebie. Mimo wszystko była to dosyć fajna niedziela, choć i tak do końca chyba nigdy nie polubię tego siódmego dnia tygodnia. Przynajmniej miałam trochę czasu dla książki.

Obecnie pozostało mi się umyć i ubrać, bo prawdopodobnie idę na śmiecenie do koleżanki. Chociaż do końca jeszcze nie zdecydowałam. Jeśli już pójdę to pewnie wrócę dosyć późno i od razu rzucę się do łóżka. Chyba, że nie pójdę i od razu po wyjściu z łazienki rzucę się do snu, ale raczej wybiorę tę pierwszą opcję.
grafika flowers, tulips, and purple

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.