2 sierpnia 2017

Just runaway with you

Hej,
Środa.

Zdałam dzisiaj egzamin państwowy teoretyczny 74 na 74 możliwych punktów. Co jest dla mnie dalej wielkim zdziwieniem. Ważne, że przynajmniej to mi się udało. Na praktyczny egzamin jeszcze sobie trochę poczekam.

W sumie nie mam dzisiaj za dużo do powiedzenia, po prostu wróciłam do domu, posiedziałam trochę i poszłam na miasto ze znajomymi. Teraz dopiero co wróciłam, za chwilę umyję się, rozłożę łóżko i to będzie tyle, więcej w sumie nie mam co pisać.

Dobrze, że przynajmniej jutro mogę spać bez ograniczeń.
grafika photography inspiration, alternative vintage, and cute cuteness queens

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.