4 maja 2019

808's and pounding hearts

Hej,
Sobota.

Dzisiaj tak jak zazwyczaj w soboty zajęłam się sprzątaniem. Odkurzałam, myłam podłogi, zrobiłam coś przy obiedzie i znowu ruszyłam temat matury.

Dopiero co skończyłam oglądać film Pożyczony narzeczony, naprawdę fajna komedia romantyczna do takiego rozluźnienia. Obecnie jestem dosyć zmęczona więc już tylko szybko się umyję i pójdę spać. Jutro za to z rana zrobię sobie maseczkę, bo już dłuższy czas żadnej nie nakładałam, a lubię czasami o siebie się zatroszczyć.

Jutro skupię się na relaksie, rozluźnieniu i po prostu uspokojeniu się, zwłaszcza wieczorem. Zrobię domowe spa i szybciej pójdę spać.
Grafika użytkownika Lucian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.