22 maja 2019

Come on girl, no time to waste, it’s now or never

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, chociaż strasznie deszczowy i wietrzny. Tak, że nawet pojawiały się alerty pogodowe. Jakoś ten maj nie jest za majowy.

Ostatnio chyba zapomniałam wspomnieć, że skończyłam piąty sezon Beverly Hills, 90210. Muszę przyznać, że dopóki grała w nim Shannen Doherty to dużo bardziej mi się on podobał. Mimo wszystko i tak jest on dla mnie hitem roku.

Obecnie dopiero co udało mi się pobrać Sims 4. Może rozegram jakąś grę i trochę powspominam, a później umyję się i pójdę spać.
grafika summer, pool, and luxury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.