15 maja 2019

Till there's gravel on the ground

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był dosyć stresujący, zresztą od kilku dni to on władał moim życiem.

Zdałam maturę ustną z polskiego na 90%. Temat dotyczył tego jak przedstawiani są artyści i sztuka w odwołaniu do obrazu Tomasza Sętowskiego i utworów literackich. Widocznie dosyć dobrze mi to wyszło. Aktualnie moim największym pytaniem jest w jaki sposób ktoś znalazł ten dany obraz, aby użyć go do ułożenia zestawu, bo osobiście nie widzę po nim praktycznie śladu w internecie, jedynie jedną małą grafikę w google. A oprócz tego ani słowa o nim.

Obecnie już tylko pozostało mi umyć się i iść spać, mogę powiedzieć że najbardziej stresujący czas za mną. Co ma być to będzie to za chwilę będzie moje motto.
grafika flowers, red, and rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.