25 maja 2019

I need a lover to trust

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był naprawdę męczący. Dopiero teraz mam chwilę, aby w końcu usiąść i może zobaczyć finałowy odcinek Dynasty. I nareszcie odpocząć przy nowych tealightach o zapachu mango.

Już wszystko co miałam zrobić to zrobiłam. Dziś przynajmniej będę spała z sufitem nad głową. Teraz pozostało mi już tylko umyć się i będę mogła iść spać. Ale pewnie tak szybko się nie położę. Może nawet znowu pogram trochę w Simsy.
grafika aesthetic, fruit, and peach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.