23 maja 2019

And ever and ever

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, chociaż pogoda znowu nie rozpieszczała.

W ciągu dnia byłam w sąsiednim mieście, pooglądać tapety, a przy okazji jeszcze wybrałam sobie tealighty o zapachu mango. Czekam aż będę miała okazję je zapalić.

Obecnie już posprzątałam, umyłam podłogę u siebie. Dopiero co wyszłam z wanny, teraz już tylko poczekam aż wyschną mi włosy i będę mogła iść spać. Ale najpierw jeszcze trochę posiedzę w Simsach z już zimną herbatą.
grafika breakfast, food, and tea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.