16 maja 2019

They won't find us if we don't wanna be found

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj przynajmniej miałam szansę spać trochę dłużej niż w ostatnich dniach. Za to jutro mam w planach wstać trochę szybciej, bo chciałabym też posprzątać w domu. Ostatnio coraz bardziej podoba mi się przenoszenie całego odkurzania, mycie podłóg na piątek. Tym bardziej jeśli jestem w domu i mam opcję zrobić wszystko co trzeba, a wieczorem i tak wyjść.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, może jeszcze coś zrobię, ale to na razie nic pewnego. Teraz myślę tylko o tym, że praktycznie jestem na mecie z maturami. Mimo wszystko z angielskiego stawiam sobie poprzeczkę jak najwyżej dlatego też ten stres jeszcze mnie nie opuścił. Do mnie dopiero w poniedziałek dobrze jak w końcu będę mogła odetchnąć. Nie wyobrażam sobie przechodzić przez to samo drugi raz.
grafika room

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.