2 maja 2019

Four lanes to county roads

Hej,
Czwartek.

Majówka w pełni.

Dzisiaj nic takiego specjalnego nie robiłam, cały czas to samo czyli przygotowanie do matury. Pociesza mnie to, że nie tylko ja to tak przeżywam. A nawet jakby mi się noga powinęła to dobrze, że mam jeszcze inne perspektywy.

Piszę dosyć szybko, bo za jakiś czas wychodzę ze znajomymi do miasta na majówkową imprezę, ale gdzie ostatecznie skończymy jeszcze nie wiem. Ale myślę, że raczej za szybko nie wrócimy do domu. Dobrze będzie spędzić kilka godzin z moimi 'dupami' zawsze to coś innego i moim zdaniem pozytywnego.
grafika photography, travel, and wanderlust

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.