26 maja 2019

tell me you're on my side

Hej.
Niedziela.
Dzień Matki.

Dlatego też dzień spędziłam w domu. W końcu miałam trochę czasu na odpoczęcie i zwyczajne poleżenie sobie. Chociaż przy obiedzie też coś zrobiłam.

Skończyłam pierwszy sezon The Society.

Najpierw jak napotkałam ten serial, myślałam że nie trafi w moje gusta. Z czasem jednak moi znajomi mieli same dobre opinie, dlatego też musiałam sama to sprawdzić. I naprawdę Society jest warte uwagi, każdy z dziesięciu godzinnych odcinków mi się podobał i mnie zaciekawił. Mam nadzieję, że drugi sezon powstanie i będzie tak samo dobry.

Wieczorem jeszcze byłam na spacerze, bo taka ładna pogoda to w ostatnim czasie rzadkość. Więc trzeba ją do granic możliwości wykorzystać.

Obecnie dopiero co się umyłam, może jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu albo wrócę do simsów. Mimo wszystko nie chcę iść spać zbyt późno.
Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.