28 maja 2019

It's not easy for someone to catch my eye

Hej,
Wtorek.

Kolejny dzień remontu.

Cieszy jednak świadomość tego, że coraz bliżej do końca i że pokój wygląda, a raczej będzie wyglądać jak nowy. Tym bardziej mogę szczerze potwierdzić, że jednak byłam przy tej przemianie i współtworzyłam ją.

Poza tym deszczowy dzień, ale z rana jeszcze skoczyłam do kilku sklepów. Praktycznie przed samym oberwaniem chmury. Wróciłam do domu i przez chwilę nawet siedziałam w samochodzie z nadzieją, że może przestanie padać. Nie przestało. Ale i tak sobie poradziłam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i może jeszcze przed pójściem spać, zobaczę jeden krótki odcinek serialu.
grafika orange, peach, and fruit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.