30 maja 2019

For my whole lifetime

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień bym powiedziała, że był dużo krótszy. Może to też dlatego, że później wstałam

Zapomniałam wspomnieć, że skończyłam pierwszy sezon The hook up plan.

To jest chyba pierwszy serial produkcji francuskiej, jaki widziałam. I muszę przyznać choć nie od samego początku to jednak spodobał mi się i jestem ciekawa dalszej akcji. Liczę na drugi sezon. Bo naprawdę liczę na szczęśliwe zakończenie niczym w romantycznych filmach.

Obecnie może zobaczę jakiś odcinek serialu z piwem. A później już tylko pozostaje mi umyć się i iść spać.
grafika flowers, interior, and bathroom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.