5 maja 2019

Won’t tell nobody where we're going

Hej,
Niedziela.

Ostatni dzień przed maturami. Aktualnie muszę powiedzieć, że strasznie się stresuję tym wszystkim. Ostatnie powtórki za mną. Całą szkołę coś jednak robiłam, więc myślę, że teraz mi się to odpłaci. Mimo wszystko pozostaje być pozytywna, a przynajmniej próbuję.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy i pójdę spać. Liczę na to, że następny tydzień będzie naprawdę dobry dla mnie i innych maturzystów. Mam nadzieję, że tylko raz w życiu będę musiała podejść do tego egzaminu.
grafika breathe, eyes, and quote

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.