18 maja 2019

Where you take me, I don't care

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry. Dzięki temu że odkurzałam wczoraj, dziś nie musiałam tego robić. Przed południem jeszcze umyłam podłogi i miałam trochę czasu dla siebie. Nawet zdążyłam umyć włosy.

W końcu było trochę ładniej, ale i tak padał deszcz, a dodatkowo była burza.

Obecnie dopiero co skończyłam robić tartę z bananami, masą kajmakową i śmietaną. Za chwilę zbiorę się i pójdę do znajomych. Dosyć długo już ich nie widziałam, a dobrze mi to zrobi.
grafika flowers, rose, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.