29 maja 2019

But I've been waitin' for you for my whole damn life

Hej,
Środa.

Kolejny pracowity dzień.

Dzisiaj wstałam dużo wcześniej niż w ciągu ostatnich dni, a i tak nie miałam za dużo czasu dla siebie. Ale za to będę miała piękny, nowiutki pokój.

W ciągu dnia byłam szoferem, kucharką, a nawet malarzem, tynkarzem, akrobatą. Nie no naprawdę wiem, że to co robię ma jakiś sens. I warto przez te dwa czy trzy tygodnie trochę się poświęcić.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, może jeszcze trochę posiedzę, ale szczerze w to wątpię. Tym razem naprawdę chce mi się spać.
grafika flowers, pink, and building

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.