8 maja 2019

In my car, let’s go far

Hej,
Środa.

Trzeci dzień matur.
Dzisiaj angielski na poziomie podstawowym i rozszerzonym.

Wczorajsza matematyka poszła mi naprawdę dobrze i widocznie ta dobra farsa ze mną została i na dzień dzisiejszy. Jeśli obecne odpowiedzi są prawdziwe to na podstawie mam wszystkie zadania dobrze (nie licząc emaila), a na rozszerzeniu straciłam około dziesięć punktów (nie licząc rozprawki). Więc myślę, że w lipcu powinnam być raczej zadowolona z moich wyników.

Obecnie cieszę się, że jutro nie piszę rozszerzonej matematyki ani nie mam matury ustnej z polskiego jak właśnie część osób z mojej klasy. W końcu będę miała trochę czasu dla siebie, do odpoczęcia od tego całego stresu, chociaż na tydzień. Trochę się boję, jestem naprawdę z siebie zadowolona ale i czuję się dosyć zmęczona ostatnimi wydarzeniami.
grafika beautiful, red, and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.