9 maja 2019

Lost in the middle of nowhere

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj już bez matur.

Ale i tak dalej jest to obecny temat, głównie dlatego że pytałam znajomych o matematykę rozszerzoną, natomiast niektórzy już dziś mieli ustny polski. W sumie to cieszę się, że mam trochę czasu na psychiczny odpoczynek.

A dziś mimo wszystko dosyć aktywny dzień. Wstałam trochę później, ale przynajmniej odbiłam sobie to wstawanie po szóstej. Poza tym byłam w sąsiednim mieści, ale tylko jako szofer. Ostatnio dosyć często tak się właśnie zdarza.

Poza tym zobaczyłam nowe odcinki serialów, odpoczęłam i obecnie już planuję sobie jutrzejszy dzień. Myślę posprzątać w domu, odkurzyć wszystko i umyć podłogi, a jeśli starczy mi czasu to może nawet pomyślę o tarcie, bo mam nową blaszkę, zresztą pierwszą w takim kształcie. A wieczorem pójdę idę na urodziny, więc też efektywnie i przyjemnie spędzę ten piątek.
grafika flowers, pink, and beautiful

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.