19 maja 2019

The further we get, the closer we are

Hej,
Niedziela.

Mimo tego, że do domu wróciłam dosyć późno, to i tak o dziewiątej byłam już na nogach. Przy kawie z tartą, która moim zdaniem jest strasznie słodka. Ale jeden mały kawałek to tak akurat.

Pomimo świetnej pogody z rana, po południu znowu była burza. Ale to tylko przez jakieś pół godziny. Potem już tylko zostały chmury.

Skończyłam pierwszy sezon Dead to Me.

Jest to dosyć krótki serial, strasznie szybko go zobaczyłam. Nie mogę do końca powiedzieć czy mi się podobał. Na pewno jest inny, zaskakujący i czasem zaskakujący. Będzie raczej drugi sezon, a przynajmniej zakończenie pierwszego zostawiło taką ścieżkę, mam jedynie nadzieję, że główne bohaterki nie postąpią głupio.

Jutro ostatnia matura ustna. W końcu to skończę. Nareszcie będę miała opcję odetchnąć. Przez te pół miesiąca, a mogę powiedzieć, że nawet i więcej przeżyłam strasznie dużo stresu.
grafika quotes, life, and love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.