23 lipca 2020

I can feel it on my skin

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj dokończyłam myć okna w domu. Spięłam się i zrobiłam to konkretnie i dosyć szybko, choć zajęło mi to kilka godzin. Czasami mieszkanie w bloku miałoby plusy, jednak mimo wszystko i tak nie zamieniłabym mojego domu. Zwłaszcza w lecie, kiedy można sobie swobodnie wyjść na swoje podwórko i wypić kawę, mieć spokój. Aż któryś z sąsiadów zacznie kosić trawę.

Skończyłam drugi sezon How to Sell Drugs Online (Fast).
I mam mnóstwo pytań. A prawdopodobnie odpowiedzi dostanę dopiero za rok. Myślę nawet że dużo bardziej podobał mi się ten drugi sezon, choć przyznam, że pierwszego już tak do końca nie pamiętam. Zresztą każdy z nich ma tylko po sześć półgodzinnych odcinków. W skrócie serial fajny, szybko go się ogląda, ale jednak jest solidnie dziwny, pomieszany i zagadkowy.

Obecnie pozostało mi już tylko wysuszyć włosy i mogę iść spać, ale jeszcze jakąś chwilkę posiedzę.
grafika coffee and drink

2 komentarze:

  1. Nie oglądałam tego serialu, ale chyba muszę zacząć.
    karolsiapsychology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówię fajny, ale dosyć dziwny. Za to szybko się go ogląda ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.