1 lipca 2020

Hello July

Hej,
Środa.

Pierwszy dzień lipca.

I ten miesiąc zaczęłam bardzo dobrze, bo w pełni humoru i z najlepszymi znajomymi.

Cały dzień było dosyć gorąco, już rano jedna moja koleżanka coś zagadywała, żeby coś wyjść. A ostatecznie skończyliśmy na plaży przy takim jeziorze w obrębie kopalni kruszców. Było serio fajnie i aż żałowałyśmy, że nie pojechałyśmy tam wcześniej, żeby się poopalać i trochę popływać. Tak czy inaczej wyszło bardzo dobrze. I liczę na powtórkę za jakiś czas, oczywiście jeśli pogoda dopisze.

Obecnie już jestem w domu, wzięłam szybki prysznic i za jakiś czas pójdę spać. Oby cały lipiec był pozytywny i ciepły.
Group of: Summer time is kicking in | We Heart It | Lato, Tapety ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.