16 lipca 2020

Water like misery

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień dla odmiany był deszczowy, dopiero popołudniu pogoda trochę się polepszyła. A przez ten deszczowy nastrój po prostu czułam się jakbym była w Wielkiej Brytanii. A tym bardziej, że zobaczyłam jakieś dwa odcinki Skins dla przypomnienia sobie tego serialu, który był kręcony na Brystolu. Mam kilka takich seriali do których zawsze będę miło wracać i mam nadzieję, że za jakieś kilkanaście lat zobaczę je jeszcze raz i będę tak samo zachwycona. Liczę przy tym na to, że jeszcze będzie dało się je gdzieś na internecie znaleźć.

Wieczorem zrobiłam sobie trening i po tygodniu bez nich, świetnie było do nich wrócić i znowu poczuć wszystkie swoje mięśnie. Później już tylko miałam herbatę i kawałki melona. Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać.
skins uk GIF

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.