15 lipca 2020

It's coming down on me

Hej,
Środa.

Dobry, słoneczny dzień.

Dziś zajęłam się kuchnią i zrobiłam mój ulubiony makaron penne z sosem pomidorowym z fasolą i mięsem mielonym. Wszystko co z makaronem to jak dla mnie najlepsze. W studenckim życiu właśnie to mi najbardziej pasowało. Choć tym razem nie był to tylko podgrzany sos, a raczej całe dzieło, nawet z sokiem pomidorowym. Gotowanie to dla mnie zawsze będzie pewnego rodzaju pasja, podobnie z pieczeniem. Przynajmniej miałam co robić jak miałam jakieś cięższe okresy czasu.

Poza tym trochę powspominałam i zobaczyłam dwa odcinki Beverly Hills 90210, oglądałam ten serial rok temu i nadal strasznie go uwielbiam. A sama mogłabym wcielić się w bohaterkę w high school w gorącej Kalifornii. Na razie pozostaje mi tylko wrócić sobie do ulubionych odcinków, zawsze coś.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać, bo raczej nic też nie planuję już robić.
Beverly Hills 90210 Dancing GIF by CBS All Access

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.