28 lipca 2020

I'll be your galaxy

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień spędziłam nad jeziorem z koleżankami. Byłyśmy tam praktycznie pół dnia, ale pokąpałyśmy się, pogadałyśmy i było naprawdę fajnie. Może jeszcze kiedyś nam się trafi jechać w to miejsce, bo w tygodniu nawet nie jest tam za dużo ludzi.

Dawno nie było tak gorąco jak dziś, choć ogólnie końcówka lipca wygląda bardzo dobrze. I mam nadzieję, że jeszcze takie przyjemne lato będzie trwało. Niekoniecznie z prawie czterdziestoma stopniami, ale jakieś dwadzieścia parę byłoby jak znalazł.

Dopiero co się umyłam. A teraz pozostało mi już tylko wysuszyć włosy i mogę iść spać. Ale pewnie jeszcze chwilę posiedzę. Jutro mam w planach jedną rzecz, ale wszystko się jeszcze okaże.
grafika coconut, fruit, and vacation

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.