4 lipca 2020

I never liked my crooked teeth

Hej,
Sobota.

Wczorajszy wieczór, a w sumie to bardziej wczorajsza noc jak najbardziej udana. Dużo się działo, było serio świetnie, tak że wróciłam do domu przed czwartą. Nie wyspałam się, ale to nie jest najważniejsze.

Dzisiejszy dzień też był bardzo fajny, wstałam o dziewiątej i moim pierwszym posiłkiem był obiad po trzynastej, ale to nie istotne. Tak jak zawsze dużo mówiłam, dużo robiłam i czas jakoś sam mijał.

Wieczorem jeszcze byłam na spacerze, a potem zobaczyłam przepiękny film Dog Days. Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać. cztery godziny snu to zdecydowanie za mało.
Grafika użytkownika A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.