17 lipca 2020

I'm ready, rain on me

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień to była taka mała sobota. Zajęłam się sprzątaniem, tym razem podzieliłam sobie to na dwa razy i na jutro została mi już tylko łazienka i kuchnia, więc nie powinno być z tym problemów. Poza tym mam w planach pomalować paznokcie, ale to wszystko jeszcze się okaże. Warto mimo wszystko robić jakieś drobne rzeczy dla siebie.

Obecnie już się umyłam, jeszcze chwilę posiedzę, a potem już tylko wysuszę włosy i pójdę spać. Jutro nie mam za dużo rzeczy do zrobienia, ale mimo wszystko po ósmej chcę być na nogach.
grafika aesthetic, girl, and heart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.