30 lipca 2020

I hear the thunder comin' down

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień spędziłam w sporej mierze w kuchni, ale tak jak już to wielokrotnie mówiłam bardzo to lubię, więc zazwyczaj nie sprawia mi to żadnego problemu.

Był to kolejny ciepły dzień i właśnie z takich trzeba się cieszyć, bo nie wiadomo jak długo taka pogoda będzie się utrzymywała. Mogłoby popadać trochę w nocy, bo jak patrzę to jest sucho. Nawet deszczówka zbierana w beczce nam się skończyła. Z drugiej strony znowu ma od niedzieli dużo padać. Rozchwiana ta pogoda.

Obecnie już się umyłam i za chwilkę pójdę spać, bo piątki zawsze są bardziej zajmujące i wykańczające, tym bardziej że możliwe że wieczorem gdzieś wyjdę ze znajomymi.
grafika summer, summertime, and summer mood

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.