21 lutego 2016

And your blunts are always loose so I'm in charge of rollin' dutches

Hej,
Niedziela.
Czyli jestem dokładnie w połowie ferii. Nie wyobrażam sobie, że za tydzień już znowu będzie niedziela, która z powodu poniedziałku nie będzie za fajna.
Skończyłam pierwszy sezon Orange is the New Black. Kilka dni temu twierdziłam, że Piper Chapman już lepiej radziła sobie w więzieniu. Obecnie trochę zmieniłam zdanie. Podoba mi się to, że pokazywane są również retrospekcje, które wszystko wyjaśniają widzowi. Znielubiłam również kilka osób w tym Healy, który zarządzał sprawami więźniów, Mendez'a strażnika, który jest po prostu obleśny, narzeczonego Piper Larrego i Polly przyjaciółkę Piper. Gorzej z wymienieniem kogo polubiłam, bo jest tu znacznie więcej postaci. Chociaż co do samej Chapman jestem niezdecydowana, czasami  bardziej ją lubię czasami mniej, lepiej by było dla niej i dla wszystkich, gdyby w końcu się zdecydowała czego chcę. Jej postać jest ciekawa, specyficzna, jest słaba i delikatna, ale kiedy chce potrafi pokazać swoje drugiej groźniejsze oblicze. Już zobaczyłam pierwszy odcinek drugiego sezonu i lekko mnie zdziwił, najpierw nie wiedziałam o co chodzi, ale no tak dopiero pod koniec dowiedziałam się, że czas rozprawy nadszedł, a tu znowu pojawił się problem z Alex. Jestem ciekawa co będzie dalej. Uwielbiam to wciąganie się do serialu czy książki, to jest właśnie to.
Co jeszcze? Cały dzień padał przelotny deszcz, siedziałam w domu, wyszłam, wróciłam i mniej więcej tak to było. W sumie lubię takie niedziele, niestety to ostatnia w przeciągu najbliższych tygodni. Później dopiero w czasie świąt będę miała więcej wolnego czasu. No nic, nie ma co narzekać, na razie mogę długo spać, nie przejmować się szkołą i niczym innym.

grafika house, sun, and sunset

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post ;)
    Paulinandmee.blogspot.com miło mi bedzie jak skomentujesz nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło by było, gdybyś przeczytała mój post przed komentowaniem, ale po co(?)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.