10 lutego 2016

My hearts' pacin', I'm confused, I'm dazin'

Hej,
Dostałam dzisiaj szóstkę ze sprawdzianu z ekonomii, co akurat jest dużym osiągnięciem i 5/6 (obie oceny są w dzienniku) z referatu z religii, czyli opłacało mi się go pisać w ten piątek, a potem przepisać do zeszytu rano w niedzielę. W sumie to dzisiaj nie działo się nic szczególnego.
Dzisiaj będę musiała się dosyć pouczyć, na jutro mam referat z geografii, który już mam zrobiony, zadanie z ekonomii, sprawdzian z informatyki i sprawdzian z chemii, na który najbardziej muszę się pouczyć. Czyli wygląda na to, że oglądając na dobre i na złe przede wszystkim będę musiała się skupić na tej chemii.
Ostatnio już tyle osób w szkole narzekało na przebieranie butów, że już przecież nie trzeba będzie, że już prawie wiosna i już raczej będzie ciepło. Nawet sama trochę o tym pomyślałam, a tu jak na złość, budzę się i patrzę deszcz. A później nawet dołączył do tego śnieg, mieszanka strasznie mokra przez co nie mogłam iść na skróty. W sumie to nie pamiętam kiedy tak ostatnio szłam normalną drogą. A we wrześniu mówiłam, że jak tylko będzie padać czy też pojawi się śnieg, skończę ze skrótami. No wyszło inaczej, bo nigdy nie mam tyle czasu, a dodatkowo nawet gdy zamierzam iść na około, w trakcie drogi jednak zmieniam zdanie.
No nic, jeszcze dwa dni i rozpoczynam ferie. Nawet nie wiecie jak na nie czekam. W sumie to zaraz po powrocie do szkoły w marcu będą rekolekcje, po czym święta. Jedynie kwiecień będzie cały w szkole, a w maju też już matury, egzaminy. Ten semestr będzie znacznie krótszy.
Już ponad tydzień się nie wysypiam, ciągle jestem zmęczona i brakuje mi snu, mam nadzieję, że w ciągu tych dwóch tygodni wolnego jakoś odbiję sobie to szybkie wstawanie.
Dobra musiałabym już w końcu coś zacząć robić, najpierw zadanie z ekonomii, potem się spakuję i spróbuję pouczyć. Rozłożę łóżko i zrobię maseczkę na włosy, później pójdę się umyć. Zobaczę serial, posiedzę trochę i będę mogła iść spać.

grafika coffee, pink, and cupcake

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.