12 lutego 2016

I must be haluscinatin'

Hej,
Nareszcie i ja mam ferie!
Z tego miejsca pozdrawiam województwo: śląskie, podkarpackie, pomorskie, łódzkie i lubelskie. Wreszcie nadszedł ten czas, kiedy i my możemy się cieszyć dwutygodniowym wolnym od szkoły.
Dzisiaj dostałam piątkę z wypracowania na polski, 5 z kartkówki i 5 z aktywności z biologii oraz 3 ze sprawdzianu z historii, co akurat jest wielkim osiągnięciem. Tym bardziej w porównaniu z ilością jedynek i dwójek. Chociaż już ostatni dzień, to musiałam jeszcze zrobić pracę z informatyki, którą też już wysłałam.
Dzisiejszy dzień był ciekawy, piętnaście minut polskiego, trzy godziny na koncercie charytatywnym i kolejne trzy godziny w szkole, przy tym że na przed ostatniej lekcji pani nie przyszła i tak po prostu sobie siedzieliśmy, gdyby to była ostatnia lekcja to byłabym w domu o pierwszej. No nic, ważne, że przed trzecią już byłam w domu i świętowałam swój początek ferii. Tyle o szkole.
Przez te ferie mam zamiar: zobaczyć Scream Queens, dokończyć książkę i może zacząć inną, zrobić zestawy z matematyki, zrobić ćwiczenia z matematyki i może z biologii, będę musiała się spotkać z dziewczynami i zrobić projekt na wos, będę musiała też zrobić wszystkie zadania. Ale oprócz tego chcę przede wszystkim odpocząć, pić herbatę, ćwiczyć, zrelaksować się i w końcu wyspać.
Aktualnie chcę tylko przejrzeć wszystkie strony, rozłożyć łóżko, wypić herbatę i później iść spać. Wyłączyłam już budziki, ale i tak nadal będzie to zwykły weekend, poczuję ferie dopiero od poniedziałku. W sumie to jeszcze nie mam dokładnego planu na dzisiejszy wieczór, zobaczy się jak to będzie.
FERIE

grafika girl, beach, and summer

2 komentarze:

  1. Mi się ferie już skończyły :(
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie, żeby trochę się z Ciebie pośmiać, ale tego nie zrobię. W końcu za dwa tygodnie ja też będę odczuwała ten ból :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.