18 lutego 2016

I'm trying hard to trust you when you say "give me a hand"

Hej,
Czwartek.
Podjęłam decyzję i już wczoraj zaczęłam oglądać Orange is the New Black, obecnie jestem na trzecim odcinku i muszę przyznać, że jak na razie bardzo przypadła mi ta historia. Nigdy przedtem nie oglądałam serialu czy też filmu o damskim więzieniu. W końcu coś nowego. Przy tym fajnie że są jak na razie trzy sezony a każdy po trzynaście odcinków czyli tak akurat. Jest co oglądać, a przy tym serial nie zniechęca ogromną ilością odcinków. Co będzie dalej z tym serialem to się zobaczy, ale sądzę że raczej przypadnie do moich gustów.
Oprócz tego czytałam książkę kolejną część serii Zaczekaj na mnie J.Lynn 'Zostań ze mną' (tom 1). Podoba mi się takie opisywanie różnych historii różnych ludzi, tym bardziej, że Jennifer Armentrout ma w sobie coś szczególnego, co dodatkowo powoduje, że dobrze czyta się książki spod jej ręki.
Co robiłam w tym dniu poza oglądaniem serialu i czytaniem, upiekłam ciasto, które wyszło bardzo dobrze, spałam. A dziś akurat miałam problem z zaśnięciem. Myślałam, żeby nastawić sobie budzik około trzeciej/czwartej żeby zobaczyć czy na drogach świecą się lampy. Później oczywiście porzuciłam ten plan, ale i tak obudziłam się dziesięć po czwartej. No i wtedy nie miałam wyboru, potwierdzam wszystkie lampy się normalnie świecą, nie ma żadnej godziny bez nich.
Właśnie słucham audycji o Demi Lovato na Radio Young Stars. W sumie bardzo dobrze, że akurat mam ferie bo dzięki temu nie muszę się na nic uczyć i bezstresowo słucham sobie tego radia. Czasami się tak zastanawiam jak długo już lubię niektóre osoby i po prostu nie umiem tak łatwo się określić. Tak sobie niekiedy myślę, a co jak będę dorosła, będę miała rodzinę i tak dalej, czy dalej będę słuchała podobnej muzyki i wykonawców. Mam nadzieję, że moje dzieci będą miały dobry gust muzyczny. Ale jak na razie najważniejszy jest mój gust.

grafika summer, hair, and blonde

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.