1 kwietnia 2016

Hello April

Hej,
Nowy, czwarty miesiąc 2016 roku! A przy okazji również piątek. Nie możemy zapomnieć o święcie przypadającym pierwszego kwietnia, Prima Aprilis jak dla mnie nadal jest ważne. Mój plan obmyślałam naprawdę długo, a wczoraj na szczęście mi się o nim przypomniało. Oznajmiałam wszystkim moim znajomym, że będę ciocią, że rodzice o tym nadal nie wiedzą, a ja jako wścibskie młodsze rodzeństwo przeczytałam tą wiadomość na jego telefonie. Choć oczywiście takie zdarzenie nie miało miejsca i to wszystko to fikcja. Jednak wszyscy, komukolwiek bym opowiedziała moją 'radosną nowinę' chwytali haczyk wędki. Nigdy nie bawiłam się tak jak dzisiaj, ten dzień był wspaniały.
Wczoraj wspominałam o zaginionym piórniku, zgubił się wczoraj na informatyce i tak go nie miałam. Pogodziłam się ze stratą, a tu rano na czwartej lekcji dokładnie na matematyce, rozpakowuję się i nagle znajduję właśnie ten piórnik z karteczką 'surprise madafaka'. Nadal nie wiem kto to był, mam parę podejrzeń, ale przede wszystkim musiał to być ktoś kto dobrze zna angielski, a przynajmniej na tyle, żeby nie napisać suprise bez 'r' w środku. No nic, mało prawdopodobne, że dowiem się kto stoi za tym porwaniem.
Skończyłam czytać "I wciąż ją kocham" Nicholasa Sparksa. I nawet prawie zobaczyłam film powstały na podstawie tej książki. Muszę przyznać książka podobała mi się o wiele bardziej. Wszystko w niej dzieje się powolniej, dzięki czemu czytelnik może lepiej przeżyć pewne zdarzenia i towarzyszące im uczucia. Film nie jest zły, ale jak na razie nie widziałam jeszcze końcówki. Jest kilka niezgodności, jednak można powiedzieć nie są one aż takie szczególne.
Obecnie zaczęłam czytać "Czy wspominałam, że Cię kocham" Estelle Maskame. Jak na razie za dużo nie mogę powiedzieć o tej historii, ale na pierwszy rzut oka wydaje się wciągająca i może mieć kilka punktów odniesienia.
Mam dzisiaj dobry dzień, kolejny z rzędu, co się dzieje(?) W pewnej mierze trzy dniowy tydzień również wpłynął na mój humor.
Za chwilę dokończę film, rozłożę łóżko, umyję się, przeczytam kilka rozdziałów i może zrobię coś do szkoły, żeby nie mieć wszystkiego na niedzielę. No tak najważniejsze, że mamy piątkowy wieczór i wszystko jest w porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.