24 kwietnia 2016

I just need you near

Hej,
Niedziela.
Dzisiejsza pogoda i temperatura na dworze trochę mnie zaskoczyła. Na początku kwietnia, kiedy to byłam na wycieczce we Wrocławiu, było znacznie cieplej, niż dziś praktycznie już w maju. Głównie z powodu pojawiającego się deszczu i niskiej temperatury, dziś zostałam w domu. Ale nie narzekam, miałam co robić, szczerze mówiąc to zadziwia mnie to, że już prawie koniec dnia.
Innym aspektem, a raczej osobą, która mnie zszokowała jest Beyonce, która to wydała swój szósty album Lemonade. Właśnie teraz go słucham i powiem tylko tyle, że w większości piosenek się zauroczyłam. Nowe brzmienie, nowe teksty, nowa energia. Muszę przyznać, że jej zeszłe kawałki nie za bardzo przypadły mi do gustu, ale ten album to jest to, trafia prosto do serca. Powiedziałabym, która piosenka jest moją ulubioną, ale musiałabym wymienić dwanaście tytułów. Każda ma w sobie coś szczególnego, coś co odróżnia ją od reszty. Może później uda mi się wskazać faworyta, ale to nie dziś.
A co tu jeszcze robiłam? Oglądałam Grę o tron i prawie kończę drugi sezon, a dopiero tydzień temu zobaczyłam pierwszy odcinek. Kilka moich znajomych oglądało ten serial znacznie szybciej, często o nim rozmawiali nawet przy mnie. Ale szczerze mówiąc z ich opowiadań za dużo nie pamiętam. Za to teraz mają nade mną pewną przewagę, mogą mi spojlerować, ale mimo wszystko starają się tego nie robić, no przynajmniej nie celowo. Właśnie dziś rozpoczyna się szósty sezon Gry, najpierw myślałam, że nie uda mi się czekać na kolejne odcinki właśnie tego sezonu, ale jeśli będę kontynuowała takim tempem to z pewnością mi się uda. W końcu to dziesięć tygodni.
W sumie to chyba nic więcej się nie działo, zrobiłam lekcje, spakowałam się i zaczęłam rozwiązywać sudoku, ale go nie skończyłam co zamierzam za chwilę zrobić.
No to będę się zbierać, potem zostaje mi już tylko się umyć i iść spać. Może jeszcze zobaczę chociaż część ósmego odcinka Gry o tron no i to chyba na tyle. Weekend się kończy.
Miłego tygodnia!

grafika quote, orange is the new black, and text

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.