11 kwietnia 2016

Put two and to-gether - for-ever

Hej,
Poniedziałek.
No to dziś wstałam znacznie szybciej niż normalnie, a to wszystko z powodu wycieczki. Od dzisiaj do środy będę we Wrocławiu. Mimo to posty będą się pojawiać. W końcu ten post też jest zaplanowany.
Co tu by powiedzieć? W sumie to nie za dużo. Trzy długie dni z moją klasą we Wrocławiu. Jeszcze nie byliśmy na żadnej dłuższej wycieczce nie licząc kilku godzinnego wypadu do planetarium, ale to akurat nie był nasz pomysł, a raczej wymóg szkolny, inaczej sprawdzian z fizyki miło witał.
Całkiem dobrze rozpocząć nowy tydzień wyjazdem, ale wstanie parę minut przed szóstą do najlepszy odczuć dnia nie należy.
Nie wiem co tu  więcej powiedzieć, seriali dziś oglądać nie będę, czytać książki też nie, ale za to spędzę znacznie więcej czasu z moją klasą, którą w sumie bardzo lubię i irytuje mnie jedynie jedna osoba. A reszta albo jest w porządku albo ją lubię czyli znaczna większość. Praktycznie z każdym da się normalnie porozmawiać i to jest właśnie fajne.

grafika decoration, diy, and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.