12 kwietnia 2016

Wi'll never change

Hej,
Wtorek.
Drugi dzień wycieczki.
Z tej okazji stworzyłam ranking ulubionych piosenek, w sumie dawno takiego nie robiłam. No to zaczynajmy:

1. Alan Walker - Faded
2. Disclosure - Magnets ft. Lorde
3. Miley Cyrus - Someone Else
4. Ariana Grande - Dangerous Woman
5. Zara Larsson - Uncover
6. Rihanna, Kanye West, Paul McCartney - FourFiveSeconds
7. Birdy - Wild Horses
8. Rihanna - Work ft. Drake
9. Birdy - Keeping Your Head Up
10. TMK aka Piekielny - Magia

Szczerze mówiąc mogłabym tu dopisać znacznie więcej piosenek, ale postarałam się ograniczyć do maksymalnie dziesięciu. Co tu więcej mówić. W sumie podoba mi się to, że w tym tygodniu będę w szkole jedynie dwa dni, a przy tym będą one pewnie dosyć wolne.

grafika iphone, sea, and photography

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.