5 maja 2016

and all I feel is this cruel wanting

Hej,
Czwartek.
Nareszcie zawitała cieplejsza pogoda. Dzięki czemu też miałam okazję przejść się w samej bluzie, przy czym nadal mi było ciepło. Jutro i w sobotę ma być podobna pogoda, więc trzeba ją wykorzystać. Na pocieszenie powiem, że w niedzielę już powróci stary przyjaciel deszcz.
Zacznijmy od tego, ze skończyłam czwarty sezon Gry o tron. Z tego co zauważyłam dziewiąte odcinki zawsze są znaczące, dużo się w nich dzieje. Ale za to dziesiąte odcinki są taką odpowiedzią na przeszłość i jednocześnie pytaniem na przyszłość. Obecnie najbardziej zastanawia mnie los Aryi i Sansy Stark, Tyriona oraz moich ulubieńców Jona Snowa i Daenerys. Tej piątce życzę jak najlepiej. Ostatnio dużo się dzieje w tym serialu, ale to jest w nim właśnie fajne, nigdy nie wiadomo czy postać, której z serca kibicujemy, w danym odcinku nie zginie.
Oprócz tego skończyłam "Ten jeden rok" Gayle Forman. Szczerze mówiąc ta część znacznie bardziej mi się spodobała. Na początku "Ten jeden dzień" musiałam się zmuszać, żeby czytać kolejne rozdziały. Do czasu, aż się wtopiłam w wir wydarzeń i znalazłam Dee'a którego strasznie polubiłam. Drugą część od razu polubiłam, możliwe że z powodu, iż w danym momencie chciałam poznać tę samą historię ze strony Willema. I moim zdaniem on jest znacznie barwniejszą postacią. Chociaż obydwoje mają trudne relacje rodzinne, z czasem dogadują się ze swoimi rodzicami i znajdują tą poszukiwaną miłość.
Dziś szybko wstałam, a jutro też nie będę mogła spać do dziesiątej. Bo właśnie o tej godzinie będę pod moim starym gimnazjum ze znajomymi. W sumie nawet nie zorientowałam się, że ciągle mówiłam, że w czasie matur pójdziemy do gimnazjum. Po prostu jakoś nie czułam, że to już teraz. No nic, przynajmniej zobaczę kilku nauczycieli, których lubię i posiedzę na grzejniku, chociaż już nie z dawną ekipą.
No nic, umyję się, rozłożę łóżko i albo coś poczytam albo po prostu wykorzystam czas i pójdę spać. Przynajmniej dziś zrobiłam część lekcji. A nowego planu jak nie było, tak nadal nie ma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.