25 maja 2016

Who you really are

Hej,
Środa, a mimo tego koniec tego tygodnia szkolnego. Dzisiejszy dzień w sumie nie był aż taki zły.
Zacznijmy od tego co wydarzyło się zaraz z rana. Jak zawsze jechałam autobusem, tak jak zwykle stałam sobie w przejściu, następny przystanek. Pierwszy stał tam taki chłopak z gimnazjum, drzwi się otworzyły, on od razu wchodził, po czym one się zamknęły na jego głowie. Najpierw mnie to tak nie śmieszyło, ale po upływie dziesięciu sekund nie potrafiłam skryć śmiechu. Moja koleżanka, która stała wtedy za nim nie wiedziała co zrobić w tym momencie, czy mu pomóc czy co? Ciągle jak sobie o tym pomyślę, widzę to zdarzenie.
Zawody szkolne między klasowe były po prostu tragiczne, co z tego że nasza drużyna już skończyła i wszyscy siedzieli w rzędzie, a dwie inne grupy jeszcze nie. I tak mieliśmy najmniej punktów, a gdy zaczęliśmy się kłócić to dostaliśmy jeden punkt więcej. I to kilka razy się powtórzyło, no nic pełna sprawiedliwość. Wcale nie było widać faworyzacji. Nie ważne, istotne, że nie było nas na dwóch lekcjach.
A jeszcze na tych zawodach, jeden chłopak gorzej się poczuł i powiedział, że widzi mroczki. Po czym ja wyskoczyłam z tekstem "M jak miłość oglądasz?". Wszyscy się śmiali oprócz niego, a myślałam, że może jakoś poprawi mu to humor. Później było mi trochę głupio. No cóż mam specyficzny charakter i poczucie humoru.
O czternastej zostały nam jeszcze dwie lekcje, po czym pan z tej pierwszej powiedział, że ma co robić i możemy iść do domu. W sumie to skończyłam lekcje o dwie godziny szybciej, chyba nikt z grupy nie został na tej drugiej lekcji. Już widzę naszą wychowawczynię i jej wielki ból. Tydzień temu też schowaliśmy się temu nauczycielowi, tym razem znowu się mu zgubiliśmy, tylko skuteczniej. Raczej słaby był w chowanego. To co za tydzień on się chowie(?)
A teraz właśnie rozpoczynają się cztery dni wolnego, chociaż moi koledzy ze szkoły obok mojej mają w piątek lekcje. Chętnie jeszcze raz bym ich wyśmiała. No cóż, ja chodziłam do szkoły, a oni mieli wtedy wolne, teraz losy się odwróciły.
Dzisiaj dokończyłam poniedziałkowy odcinek Gry o tron i od teraz jestem na bieżąco z tym serialem, zobaczyłam ostatnie dwa odcinki Awkward i w sumie to nic sensownego dziś nie robiłam.
Za chwilę rozłożę łóżko, umyję się, poczytam książkę i będę mogła iść spać.

grafika accessories, fashion, and jewelry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.